Jump to content
       

Arşivlendi

Bu konu arşivlendi ve daha fazla yanıtlara kapatıldı

berk111

Full Sistem Resif A++ ekipmanlar ile... Suyu koy fişe tak..

Önerilen İletiler

Herkese merhaba

Görsellerden zaten her şey açık aslında. Akvaryumu büyüttüğüm için boşa çıkan tank ve onun ekipmanları satılıktır. Her şey en iyisi diyebilirim.

fiyata dahil ürünler:

- AKVARYUM( 70x35x36(h)- yandan 10 cm sump- Temaks akvaryum yapımı HER YERİ Extra clear HD cam. Kenarları köşeleri falan kaliteli silikonlu el falan kesmez şekildedir. Hem alttan çekme hem üstten taşırma vardır. Çok memnundum filtre sisteminden...)

-DİZAYN KAYA 5 kg civarında diye hatılıyorum yapıştırılmamış ama tamamen bu sisteme özel dizayn kayadır. 2-3 kere istendi fakat satamadım toplam alana nasip( 7 aydır güneşte kuruyor bembeyaz oldu). BOL GÖZENEKLİ ÜZERİNDE GOBY/BLENNY YUVASI olsun diye özel parçalar var dikkat ederseniz..

- CARİBSEA SPECİAL GRADE KUM fazla bir şey söylemeye gerek yok EN iyi kum. 9 kg lık canlı şekilde almıştım. Aynı şekilde kurudur.

-KAFA MOTORU EHİEM COMPACT 600 aşırı sessiz ve ayarlanabilir motor. Bu sistem için alındı boruları vs her şey monteli olacak dokunmadan fişe tak geç (KUTULU GARANTİSİ DEVAM!!!!!)

-ISITICI sobo 100 w adi versiyonlardan değil. Quartz cam ve plastik koruması mevcut bu sistemi inanılmaz stabil tutardı KUTULU duruyor.

FİYAT: 520 TL 

yanında ufak tefek ek hediyeler verebilirim. Genel hatlarıyla budur. Artısı eksisi konuşulur tabiki. 

Tüm ürünler kutulu kullanma kılavuzlu duruyordur. Akvaryum camını gözlük camı temizlemek için satılan özel fıs fıs solüsyonlarla mikrofiber tek kullanımlık bezlerle silecek kadar hassasım. Her ürün için bu şekilde kullanılmıştır. Bu yüzden tereddüt olmasın. Teslimat kolaylaşması için ürünleri ortak noktaya yakınlaştırabilirim. 

Amaç işe yarasın benim ilk sistemim.

Oldu mu canlı yaşadı mı yaşamadı mı sormanıza gerek yok. MERCANLAR SIĞMADI birbirine değmeye başlayınca sistem büyüttüm. Öğrenci için ideal başlama şekliydi. Geometri olarak ise masada duruyordu dikdörtgenin bir ayrı çekiciliği var diye düşünüyorum... 

Ciddi alıcılar daha detaylı foto ve sorular için yazabiilir. ama ciddi alıcılar yazsın. pazarlık denilen şey ürünün %5 i civarı için konuşulur. yarısını teklif etmek için mesaj atmayın lütfen.

0538 831 9632

NOT: IŞIK PS VE dalga motoru dahil değil. Dalga motoru görselde var ama kapalı çünkü bozuktu. Görselde ps de yok fark ettiyseniz. Ps olmadan dönüyordu uzun zamandır. Ama bu sağlıklı demiyorum tunze 9001 kullanmıştım... TEŞEKKÜR EDERİM...

file-11-min.thumb.jpeg.99f5ae8b2f9845ffc8ad43632922a7e1.jpegfile1-7-min.thumb.jpeg.87d0e4da61ea71951275bc1707e30f5f.jpegfile2-7-min.thumb.jpeg.91ed9640b287f6f0f4a6468e9c03fba0.jpeg

 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

oturmuş akvaryumdan kilosu 120 tl olan fiji kaya bolca hediye edilecektir. Temizlik ekibi hediye edebilirim. İsteyene 40 lt yani yarısından fazla suyunu oturmus tanktan verebilirim.

500 TL ile güncel... M boy Purple tang fiyatına her şey dahil masa üstü akvaryumu...

Her şey temiz halde sarılı durmaktadır. Akvaryumda kılcal çizik bile yok. Saatlerce temizlendi...

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

450₺ + onlarca liralık hediyelerle + ortak noktada güvenli teslimat ile GÜNCEL 

Yaza girerken şöyle güzel bir deniz akvaryumu kuralım :) 

Bu ekipmanlara ve bu kadar %100 uyumlu malzemeye resmen bedava fiyatına bir akvaryum... bu boy için alınacak ORTA kalite bir ısıtıcı 120 lira civarı DÜŞÜK kalite bir kafa motoru 200 tl civarı... CAM 500 den pahalı... 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
YasinM, 12.03.2019 - 08:15 yazdı:

Overlokcu geldiii hanııım :) Berk bey gerçekten istediğiniz ücret bedava bence kaçırılmayacak fırsat arkadaşlar

Aynen öyle. An itibarıyla sete dahil olan kum ekstrem sisteminde 218₺ 😄 tüm SEt 450₺ ... 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

×
×
  • Yeni Oluştur...